23 november

Idag om en månad är det uppesittarkväll, kan ni tänka er?
Det har visst adventspyntats med stjärnor och belysning överallt idag, hemma och i skolan såg jag, såå mysigt! Jag hade dessutom luciaövning idag vilket ju gav mig julkänsla, det är verkligen en alldeles speciell magisk tid framför!

Senaste dagarna har bestått av mycket skola, ångest, lite plugg och ett försök stt gå och sova tidigare men jag är verkligen lika trött när jag vaknar ändå, beror väl på mörkret... dessutom mår jag verkligen SÅ dåligt just i vaknandetögonblicket, verkligen!

Både igår och idag har jag dansat som vanligt och idag var jazzen hårdträning vad gäller styrka, uttryck och rörelser. Det handlar om att verkligen visa sig passionerad och riktigt blotta sig utöver sitt vanliga under stegen, saker att ta med sig!!

Imorgon går jag sista dagen i skolan för denna veckan för på fredag morgon åker jag faktiskt till Stockholm! Åh knappt hunnit tänka på det så mycket då det blev rätt spontant till slut, ÄLSKAR den staden och det lär ju vara så otroligt fint med sll julbelysning nu! Perfekt för julklappsshopping trots att desto mer av pengarna kommer spenderas till mig ;)

Plugget känns otroligt tungt just nu och jag skjuter så väldigt gärna upp det på ett nyanserat sätt, ha ha, måste verkligen ta tag i två uppsatser som ligger och släpar! Det är bara så jobbigt när man städnigt är trött och humöret svajar, men livet fortästter hela tiden, go with the flow!

Godnatt!<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback