Memories

Här ser ni min lilla förvaring av minnen från året, den börjar verkligen fyllas nu och jag ser så mycket fram emot att öppna alla på nyår! Så mysigt att se tillbaka på allt!!
Det är så sick att det känns så nyss som jag funderade på en sån här burk och nu är det bara tre månader kvar så är det ett år sedan, galet!
Hänt så mycket detta året men jag har asbolut växt som person i så många sammanhang

Jag är lite av en memory hoarder, håller kvar så hårt vid minnen vilket både är såå fint och kan göra så ont!..

Jag hoppas ni får världens bästa fredag hörrni! Det ska jag försöka göra denna dag till! Nu vid elva är min sovmorgon slut, bra start! Btw jag är såå avis på er som är på Justin Bieber idag eller var där igår, åh vad jag skulle varit där!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback