Alla <3-s dag

Idag (igår) är/var det Alla hjärtans dag och jag tänkte bara slänga upp två bilder på rena rama paradiset vad gäller choklad, tror  absolut choklad är definitionen av kärlekens godis! ;) 

Jag har spenderat den med min familj som varje dag ger mig ALLT, samt min fina Alma som är helt otroligt bäst och har uppskattat alla lite extra i min omgivning idag, har helt enkelt känt mig så himla tacksam! Kärlek finns överallt man måste bara se den! 
Det är bara en vanlig tisdag- men det är ju också 14 februari! Massa kärlek till er idag också, ni som finns här dag efter dag, trots min bloggs oklara syfte men den och ni, är fortfarande lika betydelsefulla för mig! Kärlek till er!!



ª Marie

Oh så gott

2017-02-19 // 14:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback