Bättre

Den här dagen har gått från botten till inte toppen men lite bättre! 

Redan från start kändes det inte bra och det är ofta något med mig att må dåligt precis när jag vaknar vilket inte är så kul! 

Den låånrs torsdagen gick den också med snöslask som man fick gå i till bussen och dessutom på ett roligt sätt då man kunde halka i vartenda steg. Kul att det snöat så fint och mycket och även idag, så ska det bara regna och slaska, nackdelen med vårt klimat nowadays..

Förövrigt var skoldagen rättså dålig med en sämre stämning och en icke så glad jag, men man får ha sina dagar, min tid kommer nog den också!
Ikväll var jag iväg på möte med barngymnastikledarna och åt pizza samt pratade om kommande termin, ska bli så kul och jag saknar redan de små! 
Jag snackade Facetime med Lisa ett bra tag och hon gjorde min kväll så mycket bättre<3
Duschade och har packat ihop det mesta i sista stund och snart är jag i Barcelona för omväxlingens skull, härligaste!

Godnatt på er och hoppas ni vaknar på rätt sida imorgon för det är fredag!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback