Söndagsmys

Såhär spenderas kvällen efter min gå/springrunda, i Annies soffa bland goaste och tittandes på Annies vlogg från Egypten! Vi gjorde kladdkaka som blev misslyckad som vanligt när jag är med men det blev så mys ändå! Sånt här borde man göra varje söndag för att slippa söndagsångest!


Man bprde dessutom göra som mamma och jag- övningsköra i snön som kommit i mängder idag(!!) Jag körde en runda och pkte sedan till några vändplaner och sladdade till rejält, det var det roligaste jag gjort på länge!!

Imorgon är det måndag igen och jag lär ta mig igenom den som alla andra dagar och denna lär gå bra om allt är som det är just nu, rätt bra trots allt, man kan vara glad för lite, då mår man bättre hela tiden, godnatt!<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback