Nya tag

Gårdagen spenderades väl ute i solen med en promenad på en och en halv timme en sväng ute i skogen! Så himla skönt att bara gå och gå med dina favvislåtar i lurarna, svårslaget! 


Hemma sedan träffade jag Alma en stund, övningskörde sedan en runda och köpte med lite picknik som jag och mamma tänkte fika någonstans men det slutade med picknik i trädgården, gick ju ändå lika bra! På kvällen firades Albin med lite släktkalas där det bjöds på hemmagjord pizza och sedan princesstårta på det, mätt blev man ju iallafall! 

Jag kände redan imorse hur dåligt förkylningen gjorde mig och hur fel denna dagen startade, så det fick helt enkelt bli en hemmadag! Känslan jag hade imorse är inte ofta jag får men när den kommer finns det inte mycket annat än att lyssna på sig själv, det måste man göra ibland! Allt brast på  en gång! Jag fick mycket gjort här hemma, mycket mer än en vanlig måndag så det känns bra! Bamsegympan gick superbra idag iallafall, med Lisa och Ebba, vi är ett så bra team!! Nu ska jag ut en sväng och gå med Alma och väl rensa tankarna lite sedan laddar jag om för tisdag istället!  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback