Sedan sist

Hej hjärtan! 

Livet har kommit emellan det senaste! Det har varit Valborg för över en vecka sedan, jag har eldat med Alma vid Borlången, har hunnit med att sola en hel del när det var väder för det, pluggat, haft ångest, men främst har jag blivit så glad för ett nytt jobb!!

I en mataffär främst i charken, hittar man mig i sommar och nu har jag varit där ett par gånger och kommit in i systemet och det är så mycket mer jobb än man tror bakom allt! Men väldigt kul är det med nytt jobb och ser fram emot detta!!

Idag är det onsdag lyssnar på Gift, av Hov1 i lurarna vilket blivit en absolut favoritlåt! Jag hörde att det skulle spelas fotboll på idrotten, jag har extramatte och i eftermiddag måste jag faktiskt ta tag i plugget och sedan ska jag nog övningsköra och titta på Albins match  i Bredaryd! NP är i full gång och engelskan är avklarat vilket är så skönt!

Snaaart helg hörrni!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback