Sososoo good

Fredag och jag vaknar till att Zara släppt nytt album So good och åh vad glad jag blev!! Hon är bara bäst, ett album som har allt! Favoriter redan är Funeral och Sundown!<3 


Det är redan fredag?! Haha hur ofta skriver man inte det, men det är galet hur fort det faktiskt går! Veckan har varit så ups and downs, en morgon tog jag senare buss för att ca allt var så himla fel, men det är så det kan vara! Något prov har skrivits, en inlämning blev klar i tid ändå och idag ska vi ha FN-förhandlingar kring Syrienkonflikten, på samhällen!

Idag är det fredag och jag går i skolan till tjugo i två, sen ska jag hem och städa, sedan jobba på kvällsåkningen på Isaberg ikväll! Lär vara helt slut efter det men bara att ladda om för nästa jobbpass imorgon! Det kommer vara värt det, ha nu en såså bra dag!!<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback