Gott nytt år!

2011 var ett kul år. Hänt mycket. Jag har förändrats en del tror jag. På många sätt.
2012 kommer! Bara lördag som går över till söndag. Över en natt. En helt vanlig natt som ikväll är så mycket mer. Ett nytt år, nya möjligheter men också nya problem. Man kan lämna allt det dåliga från det gångna året och börja om på nytt, men vi tar med oss de där minnena man aldrig vill glömma genom alla år.
Vissa tror att det är år 2012 jorden går under. Det tror jag verkligen inte på. 2012 kommer bli ett bra år känner jag på mig! Ha nu ett underbart gott nytt år, så ses vi år 2012!


ª alida

Hej vill du vara med i veckans blogg, o bli länkad i 5 inlägg?

anmäl dej här: http://rasemeoalida.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

2012-01-01 // 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback