Valborgsmässoafton 2013

Idag har jag varit på bra humör hela skoldagen, kan bero på vinsten igår plus att det är Valborg, hiho!
Vi hade två timmars håltimme för att det inte var någon idrott idag och då var jag och Maja hos Annie och chillade lite.
 
Nu i eftermiddag blir det fotbollsträning och sen ska vi till kusinerna ikväll och fira Valborg! Det är redan 1 maj imorgon, känns som 1 april nyss...
Det är iallafall jättegött med en lovdag imorgon även om jag kommer behöva plugga lite till matteprovet dagen efter. Vi fick förresten reda på fysikprovet och jag blev nöjd!
Den här dagen kan inte bli bättre, hoppas att det håller i sig.
 
Vill skriva några inlägg och kanske ha på inställt men då ska dem vara bra också, får se om ajg har tid och lust till det.
Ha en fortsatt bra dag!
 
 
Två bilder från förra årets Valborg i Varberg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback