Det finns morgondagar av en anledning

 
Gamla bilder men vad gör det när de blev så bra! 
 
Den här dagen har gått så himla upp och ner- verkligen! Skolan gick fort idag, men hade idrott på morgonen vilket inte riktigt är en favorit när det är så tidigt, stressigt och jobbigt efteråt!
Därefter samhällskunskap, lots, lunch och sen matte, juridiken var inställd idag, så vi satt några och fixade klart en uppgift i ämnet, vilket gick bra till slut!
 
Jag tog mig ut och sprang till Skeppshult och tillbaka, cirka en mil, för att må lite bättre då humöret låg på noll idag, mådde riktigt bra och så nu är det jättedåligt igen, men endorfiner är ändå det bästa!
Jag har underskattat min löpning det senaste, bara gjort det för att få det gjort, inte tänkt på hur mycket jag behöver löpningen och träningen mentalt, så mer löpning ska det bli! Jag längtar till även dansen kommer igång!
 
Jag hoppas att morgondagen blir en bättre dag, och då har jag lite planerat!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback