Redan torsdag



Igår firade vi lillemannen i huset med delar av släkten som kom hit på kladdkaka! Jag agerade även frisör på Elin och Lisa som ni ser, en sån fläta jag gjorde på Emmy för en vecka sedan och jag tycker jag lyckas riktigt bra med dem nu!

Jag och Alma hamnade i Gislaved på kvällen så otroligt spontant och alltihop blev så ovärt att det blev värt! ;)

Idag har jag varit duktig här hemma och vikt tvätt, varit och ätit hos mormor, läst ut engelskaboken ÄNTLIGEN så nu har jag bara en tjock svenskabok kvar...
Drog mig ut på en kortare springrunda nu så ska duscha och göra mig i ordning! 
Har lite ångest över att lovet går så fort alltså, kom på idag att det är torsdag?! Trodde fram till lunch att det var onsdag..

Hoppas på en bra kväll ikväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback