Skev dag


Här var min gårdag i två halvkul bilder!

Den här tisdagen har gått väldigt segt och dagen kändes så väldigt lång!
Jag var i något slags mellanläge till att somna i bussen påväg hem vid halv fyra och när jag väl var hemma fick jag inte mycket gjort! 
Jag åkte iallafall med mamma och handlade och har fått ett hopp om sommarjobb nu iallafall, hoppas verkligen på detta!

Jag mådde inte alls bra efteråt, trodde jag hade feber då jag inte orkade ta mig ur soffan och bara sov, vad gjorde jag då? Jo jag satte på mig joggingsskor och gick/sprang en snabb runda! När det kryper i mina ben är det enda sättet att lösa det på! Vilken skev dag hörrni och så fruktansvärt varmt, ska bli skönt att sova!

Nu har jag tittat igenom anteckningarna till företagsekonomiprovet imorgon! Jag känner ändå att jag har kläm på bokföring så det här ska lösa sig! Jag gör även historia-seminarium imorgon, ingen sovmorgon för min grupp inte! Usch, men snart snart är det över och imorgon är det 1 juni, en av de finaste och bästa månaderna! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback