Mer från Estockholmo

Låt det bli Stockholm eller Göteborg jag pluggar i senare i livet, jag är fullständigt förälskad!

Det var snöfall och riktigt mycket blåst på söndagen, så jag passade på att ta lite bilder i snön! Så galet mysigt med julmusik i varje affär, köpte min första julklapp coh sprang med gratis glögg och pepparkakor från Gallerian in till NK en sista gång, åh vad mysigt!

Pappa och Albin var inne en sväng på Hälsomässan och sedan påbörjades långa vägen hem, usch hatar att lämna..

Måndagen är avklarad och jag är riktigt nöjd med dagen då jag faktiskt skickat in samhällsuppsatsen som kändes så otroligt omöjlig och framförallt oklar, men nu äntligen har jag fått ihop nånting iallafall! Nu är det psykologin kvar som släpar efter, annars är det bara allt annat kvar! ;)
Men snart snart är det jullov och jag kämpar på!
Det kändes så skönt imorse när jag visste kläder och kunde ta det lugnt, så ska varje morgon vara, men det är ju inte alltför ofta så tyvärr!
Skön dag förövrigt med, handlat med mamma i eftermiddag och även hunnit sova en srund lch beställt lite kläder, plus denna uppsats nu, klapp på axeln till mig själv, nu kör vi resten av veckan! Största tipset är att inte bli attached av en tanke om ni förstår, bara go with the flow, whatever happens happens, även om jag mår SÄMST då och då, imorse alltså galet vad man inte vill gå ur sängen, men när man väl tar sig upp, bara det är en vinst!

Imorgon är det tisdag vilket betyder lång skoldag och sedan dans, även näst sista dagen i november! Godnatt!<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback