Halvbra

 
Hallå där, en vecka sedan sist!
 
Jag har pluggat, haft ångest över skolan och allt annat, dansat massor som vanligt vilket gått riktigt bra denna veckan och varit såå kul! Uppskattar verkligen mina danstimmar!
 
På en gång gick det från måndag till onsdag och efter onsdag är det nästan fredag direkt. Fredagskvällen bestod av tacos som Alma åt här hos mig, sedan tog vi spontant bussen till Gislaved och träffade Philip, åkte lite bil, var hos honom, åkte lite mer bil, gick runt och åkte sedan hem. Mycket trevligt och kul att hitta på något!
 
Jag kände redan igår att jag mådde havbra och vaknar idag med täppt näsa, känningar i öron och hals, förkyld ni vet, det man älskar att vara!
Idag vilar jag så mycket jag kan. Jag och mamma var ute och övningskörde en lång stund idag och jag fick faktiskt beröm för hur bra det gick att starta i uppförsbacke! KUL, är det att köra bil, ett halvår kvar och sen så!
 
Får se vad kvällen erbjuder, det är iallafall helg! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback