En tisdag

Den där sega och jobbiga tisdagen och speciellt denna när jag börjar med matte i 70 minuter, men överlevde även om det kanske mest var tidsfördriv de två första lektionerna idag! ;)


Förövrigt har jag varit så otroligt trött idag, somnade nästan i fotöljen som på bilden häruppe! Jag fick ett roligt telefonsamtal och hade nog en rätt bra dag ändå, som slutade med bussen hem med Alma! I eftermiddag firades ändå Fettisdagen lite med semlor vi delade på jag, mamma och pappa, mysi! 

Nu då, jo det är bussen till Gislaved för veckans första dans, som gäller! Detta är lite av en favorit då man kommer in i sin egen lilla bubbla på modern och kan släppa mycket annat, det är något speciellt i det!<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback