Latest

Dagarna rullar verkligen på och detta blir det sista inlögget jag skeiver i januari 2017! Första månaden har gått och jag vet inte riktigt hur den ska summeras, helt sjukt att första redan gått iallafall, samtidigt som den känts evighetslång.. jag vill ha vår!!


Helgen gick fort som vanligt trots långhelg! Det blev inget Westbo i fredags då lusten helt enkelt försvann framåt kvällen! Resten av helgen spenderades med Alma ute och hemma hos henne och med en hel del Houseparty som snackats! Rättså beroendeframkallande! 

I söndags fikade vi hos mormor och morfar, jag stack ut och sprang i regnet och sedan frågade Lisa om jag ville med och gymma vilket blev en mysig och väl rättså effektiv stund! 
Annars har jag faktiskt pluggat på bra med företagsekonomi inför prov uppdelat på två dagar! 
Har ägnat håltimmar och kvällar åt detta så jag hoppas på min fulla kapacitet och koncentration under provtillfället, för det är ofta det att jag stressar upp mig i onödan, behövs liksom inte! 

Hela dagen har jag bärt runt på en överfull väska med skridskokläder till idrotten, företagsekonomiböcker, dator, sneakers, danskläder, mat och körskoleteoriböcker!
Dagen har iallafall ändå gått i ett så det känns bra att den är slut! Modern, som var dansen idag har börjat koreograferas vilket vi höll på med idag och det kommer se så bra ut!

Nu behöver jag verkligen sova och hörrni, jag mår nog helt okej idag och är tacksam! Livet går så mycket upp och ner men idag var det rätt bra och de dagarna måste man ta vara på! Med den inställningen kommer man långt, godnatt!<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback