Mitt lilla påsklov hemma

Efter 8h flygresa från Miami flygplats till London, 6h spenderande där varpå 2h hemresa därifrån var vi äntligen på svensk mark! När jag är påväg hem vill jag verkligen hem direkt haha, så jobbigt att resa länge, men det har ju sin charm det också! Bra filmer har jag betat av!!


Vi åt en god påskmiddag hos mormor och morfar i stugan, allihopa och fick därför lite svenskt påskfirande! 
Gårdagen spenderade jag med att springa 7km och SOM motivationen är på topp, helt galet kul!! Såå skönt att vara helt igång med träningen igen och jag älskar det verkligen!

På kvällen träffade jag saknade Alma och vi drog ut en sväng och träffade fler och fick en riktigt bra kväll till slut!!
Var inte hemma allt för sent men sov ändå ut idag så nu är jag väl ändå i fas med tidsskillnaden känner jag! 

Idag har inte mycket hänt, har försökt kolla lite på plugget men känner hur skolångesten kommer krypandes! Men det fixar sig det här! Halv fem var jag på plats i träningslokalen för ett pass så kallat "Påskmixen" med bodypump, spinning och mer styrka på slutet och det känns nu!<3 

Denna veckan består av två skoldagar och sedan består den av dans!! Så galet kul att ännu en gång stå på scenen och dansa dessa koreografier, intensivt men roligt! Välkommen vecka 16!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback