Veckan

Lite bilder från veckan som gått!

Onsdagskvällen bestod av bara massa dans och likaså hela torsdagen fram till klockan tre! Klockan ett den dagen visade vi första föreställningen och den för gymnasiet! 
Fredagen är alltid en väldigt låång dag denna dansvecka och roligare blev det inte än att jag vaknade helt förkyld och därför hängig, men alla fyra föreställningarna gick ändå bra! Blandade känslor den kvällen alltså! Hade en fortsatt bra kväll/natt hemma som slutade rätt sent hos Alma med film och vänner! 
Lördagen var värre förkylningsmässigt och därför var det ingen större lust för att köra sista föreställningen men kul blev det till slut och jag tog mig igenom den också! Många kramar och lite blommor senare var jag hemma och träffade Alma och åt tacos samt var ute! 

En vecka jag brukar se fram emot och som blev så väldigt mycket bättre tack vare tjejerna jag spenderat timmar med denna veckan, all pepp, komplingar, hjälp, fix, snack, sånt man behöver när det svajar, tacksam för det!<3

Minns inte senast jag var såhär förkyld, inte roligt alls och vill bara sova! Men jag har ju min plugghög som väntar på mig och en stökig våning som måste städas! Nu har det varit mycket borta från skolan och vardagen så nu är de back to reality, även om det känns som lov snart, för kalendern visar inte mycket att göra, men jag har saker jag missat! 
Vecka 17 är iallafall äntligen här och den erbjuder många lediga eftermiddagar! Vill helst träna mycket nu med, men först måste jag bli frisk! 

Tänkte ta tag i lite nu och sedan ut och övningsköra! Ta vara på dagen nu!!<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback