Sista jobbhelgen

Skriv inläggstext 

Alltså det har varit så fint väder idag, så vårigt så braa! 


En hel vecka har gått sedan sist och mina förklaringar är vaga, livet hände helt enkelt! Jag slutade med mina tabletter förra lördagen och blir riktigt spännande att se hur detta utmynnar sig, ett halvår av tabletter till hyn har liksom blivit vardag! Skönt att bli av med torrheten och det som gör ont iallafall och ingen är föadare än jag över ansiktet, åh! 

Ett prov och några inlämningar är avklarade i veckan, mycket stress, för lite sömn, mycket att göra, gråt och skratt och klarhet och oklarhet, ångest och lycka, wiho, speciellt fredagen var jag så glaader, standard på fredagar! 
Samtidigt som livet händer funderar jag på cirka allt och tänker liksom på hur sllt händer varför det är som det är och vad allt ens är, haha alltså djupaste tankarna, men det är så det är!

Fredagskvällen spenderades på Isabergs kvällskidåkning och likaså har jag haft ett sista jobbpass på berget idag och så otroligt fint väder, helt underbart! 
Solbrillorna fick åka på och jag och mina goa jobbarkompisar tillsammans med de tappra skidåkare som tog sig dit trots smältande knapp snö och sista helgen fick en fin lördag och jag är mer än nöjd! Jag har dock åkt på en förkylning som märktes av i fredags morse, usch, vill bli av med den så fort som möjligt!

Jag ska nog sova nu när som för det är helt otroligt hur trött jag är! Earth hour har passerat och inatt blir det sommartid!<3 Söndag imorgon och jag ska träna, plugga, övningsköra och så firar vi Albin på kvällen, låter faktiskt braaa! Godnatt på er!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback