Snabb onsdag

En till synes i början jobbig onsdag blev en kort och snabb onsdag i skolan då tyskan som skulle vara efter idrotten var inställd och jag kunde istället ta bussen hem vid ett direkt efter vårt konditionspass! 

Jag är riktigt seg i kroppen efter det passet- det var 0-100 på en gång med kondition och styrka men det var riktigt bra! 

Jag slängde ihop en smoothie som ni ser här ovan med banan, blåbär, hallon och vanilj/jordgubbsfil och lite kokos på! Behövde nog den vitaminbomben för förkylningnen med! 

Om 3 timmar ungefär ska jag med bussen till Gislaved igen för ett jazzdanspass och är riktigt taggad för det idag, att sätta det sista och prova ut kläder!! 
Nu har jag tre prov på två dagar torsdag och fredag så I better plugga alltså, slutspurten innan påsklov, kämpaa!!



så gott!! =)

2017-03-29 // 19:53:59

åh, låter såå god!!

2017-03-29 // 20:16:37

gott gotti gott gott =)

2017-03-30 // 10:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback