Halv stång i Norge...

Haj, haj på er alla!
Idag har jag varit med Annie. Jag har också insett hur snabbt tiden går när man är på datorn.
Jag och Annie såg även "The last song" igen. Asså den är så sorglig, och superbra! Älskar Miley Cyrus!<3
Nu till en helt annan sak.
Alla ni där ute vet säkert om det här bombattentatet i Norge. Asså jag fattar inte hur någon kan vilja göra så? Det är ju helt sjukt. Jag lider med alla som har förlorat en som stått dem kär. 92 personer är jättemycket! En familjs barn var död och det andra var inte hittat. Detta är så obegripligt och så hemskt! Hoppas ni finner ro till slut iallfall!

 
Halv stång...

Jag lovade lägga upp bilder, men jag har inte hittat sladden. :( Har heller inte haft tid att leta. Men ni får stå ut. Jag hittar den säkert snart. Måste ladda över bilder till datorn. Kameran är helt full. 

Eftersom jag inte har mycket mer att säga så ses vi imorgon!

Kramar!<3

/Emma.

~ Jag älskar dig Miley Cyrus!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback