Min födelsedag 27 juni 2012

Haft en jättebra trettonårsdag. I´m a teenager. Hihi. Jag har fått massor av fina grejer jag önskat mig men också oväntade saker. När jag fick rida turridning i torsdags kommer jag aldrig glömma.
Idag fick jag faktiskt en ny mobil som jag har betala en del på. Man får faktiskt stå sitt kast om man råkat lämna mobilen ur sikte den lilla stunden.
Firade som sagt min och mammas födelsedag med familjen. Släkten kom på eftermiddagen också, så då åt vi mumma jordgubbstårta.
 
Jag var nere på sista fotbollsträningen nu innan sommaruppehållet. Fick höra en del grattis där också! Det var en rolig träning. I slutet spelade vi fotbollsbrännboll.
Det är lite roligt att se alla "Grattis" man fått på facebook också.
Tack för alla gratulationer!
 
Nu är jag 13 år, yeahyeah!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback