@ Stockholm

Nu är vi på hotellet i Stockholm. Vi ska vara här över helgen, pappa ska springa Lidingöloppet, och så ska vi heja på, sen ska vi gå på stan och titta i Stockholm. Myshelg!
Bilresan var lång, jag läste, lyssnade på musik, ritade och annat sånt. Fast mysigt att åka långt i bil tycker jag!
Imorgon då blir det tidig uppstigning och åka till Lidingö, se pappa springa, heja och ta bilder. Sen går vi på stan på eftermiddagen!  
 
Ikväll hade Sgoif F99/98 avslutning på Domarvallen. Eftersom jag inte kunde vara med idag så vill jag bara säga hur roligt jag haft på träningar och matcher.
Ingen snackat skit om varandra, alla är med. Vi 99:or började spela på elvamanna och det var en ganska stor förändring från sjumanna, men det blev så mycket roligare att spela fotboll. Alla har varit hur bra som helst mot varandra, då presterar man bra på plan också.
Efter Skara Sommarland cup lärde alla känna varandra mer, man blev sig själv, ingen kunde spela något då.
Jag hoppas vi spelar samma lag nästa år också!
 
Laddad inför grym helg med min underbara familj i Stockholm!! <3
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback