Bloggar lite såhär på torsdagskvällen!

Jag och bror sitter vid iPads, han med mammas för han får inte ännu, hiho!
Håller på ganska mycket med den idag, roligt ju! Lyxigt att få iPads i skolan!

Jag skrev inget om gårdagen med jag och mamma sprang 7 km och så sprang jag 2 km på idrotten! Jag och mamma stannade på utegymmet med och det känns nu efter, go känsla!

Fotbollsträningen ikväll gick bra, förutom att vi spelade mot 00:orna på slutet och förlorade med 1-0, score, haha. Blev suris, men men... tagga match mot Westbo United på måndag! Senaste matchen i söndags gick dåligt, så hoppas på bra nu!

Skolan nu är bra, det finns dock vissa tillfällen jag blir så ledsen på hur vissa beter sig mot andra. När någon står ensam blir jag mindre glad, för jag vet hur det är. Läs http://versus.horseworld.se/2013/08/27/mobbing/ ! Bra inlägg! Nu ska jag fixa låtlistorna på spotify, premium nuu!! Glad är jag och imorgon är det fredag!

Vid regnbågens slut finns en skatt, right?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback