Mors dag!

Hej! Nu var det ett tag sen, men jag har ärligt inte haft inspiration eller lust till att blogga.
Ni kanske har sett min nya header och bilderna från Tylösand. Headern lade jag in för jag ville ha lite ändring och visst var Tylösandsbilderna fina? Kanske kommer fler.
Jag har dessutom fått en kommentar om bilden som låg på min insta i veckan och det var lite komiskt men det är inte jag som har lagt upp den, men det är löst nu, haha!
Jag har haft en bra helg. Mysig och lugn. I fredags såg jag ju på fotbollen, så drog dem hem och jag var kvar lite men åkte hem sen. De förlorade iallafall.
Igår var vi i Gislaved en stund och fixade lite. Sedan var vi hemma och myste.
 
Idag var det Mors-dag! Grattis mamma, jag älskar dig och du betyder så mycket för mig!! <3
Mamma fick presenter av oss, sedan gjorde vi en fin muffins med grädde till fika. Vi åt hos mormor och morfar, sedan åkte vi vidare till farmor och farfar där kusinerna var och fikade där. Det har varit en bra dag!
 
Jag längtar så till sommaren och lovet nu! Vet ni att det är en månad tills jag fyller år imorgon?
Imorgon är det måndag igen. En vanlig dag som alla andra med skola till tio i tre. Fast imorgon är det match mot Westbo United i Anderstorp klockan sju också! Jag är redan taggad!
 
Såhär såg jag ut idag. Tycker vita byxor är så himla fint vid den här årstiden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback