Vilken dag!

Idag började jag med att gå upp vid niotiden- så skönt att kunna sova ut. Åkte iväg och handlade en del saker i samhället, ett par knästrumpor hittade jag! Så gosiga! 

Vid halv tolv åkte jag och mamma till Burseryd för att titta på Albin med sitt lag i Adventscupen. Man satt på spänn typ hela tiden för det var såå nervöst. Det blev straffar och avgörande mål men de tog iallafall hem hela cupen! Asbra jobbat! Jag får lite minnen ifrån när vi spelade där när vi var elva, tror jag. Vi vann iallafall då! 
Snabbt hem för att byta om till träningskläder och gå på ett pilatespass med fotbollslaget, den jobbigaste styrketräningen alltså, shit! 

Snart ska vi iväg till Elin och Lisa som fyller tretton år idag! Grattis bästa kusiner, tonåringar nu ju! 



Tomorrow is December! Iiihhhh! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback