Nike free run 5.0

Här ser ni mina efterlängtade träningsskor som kom hem i torsdags! Har varit lite trubbel med dem, men äntligen är dem mina! Älskar färgen på dem, och ska använda dem på innegymmet främst, men också till vanliga kläder som vanliga skor!


Svar: Tack snälla för din fina kommentar, det värmer verkligen! :)

Vilken kamera har du? För jag tycker att man behöver två objektiv hihi. Ett som man kan ha inomhus (så man kan fota objekt nära) med ett så litet bländartal som möjligt plus att objektivet har utzoom. Om du har Nikon skulle jag tipsa om Nikkor 18-105, om du har Canon skulle jag tro att det finns något liknande.
Det andra objektivet bör ha stor zoom, tex 55-300. Då kan du fota grymma bilder från långt avstånd. Tex olika sporter men det funkar precis lika bra vid porträtt.

Självklart beror "objektiv-valen" på vad man vill fota ;)

Kram på dig!

2014-04-12 // 09:23:32

Supersnygga! Älskar färgen :)

2014-04-16 // 11:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback