Fredag

Skoldagen gick i sin vanliga takt, tycker vi har väldigt många lektioner varje dag (måndagarna har sju) men det funkar!
 
När jag kom hem låg mitt lönebesked på bordet. Såå glad över pengarna, äntligen lön för sommarjobbet!
Jag och mamma åkte ner och tittade på lillebrors fotbollsmatch, det regnade, och de förlorade, men att komma hem till tacos sen var väldigt härligt!
 
Smågodis och tv, en mysig fredagkväll enligt mig! Men nu ska jag lägga tid på bloggen och förmodligen byta header till en liiite mer höstig kanske.
 
Imorgon blir det en tripp till Jönköping, och såg även att både Rix FM-festivalen skulle dit och en invigning med massa artister, kuul!
 
Underbart med helg, eller hur?
Kofta: Stockh lm / Linne: Abercrombie & Fitch / Byxor: Gina Tricot / Skor: Converse
 


Snyggt!

2014-08-31 // 17:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback