Det rullar på



Lovet rullar på och dagarna likaså! Idag bakade jag cookies och städade hela förmiddagen (money u know)
Fast jag tycker om att baka och städa annars också! Älskar ordning omkring mig, hehe! 

dagen igår blev bättre än förväntat! Åkte till Gislaved med Elin på morgonen för ett ärende hon skulle göra, fick med mig ett ljus i roséguld och en guldig värmeljuslykta, båda till mott rum! Älskar ljus i alla dess former vid denna tiden! 
Träffade Lanna och Alma och bjöd dem på varm choklad när de kom hit! Så var vi ut och gick och spenderade någon timma på att titta på innebandymatch i sporthallen! 
En bra dag helt enkelt! 

Känns skönt stt ha fått mycket gjort här hemma, kan nu snart skicka in fotoboken då den snaart är klar! 

Imorgon blir det mucho kul som händer, iallafall! 
Kusinerna åker till London imorgon, och jag saknar såå när jag var där i våras, finaste staden!!

Det här lovet går mot sitt slut och jag undrar vart dagarna tar vägen alltså, men att känna mig utvilad på måndag är jag mer än tacksam för om jag känner! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback