Tisdag tisdag tisdag



En bild från imorse på mig och Amäänds påväg till skolan, mycket fint må jag säga!

Jag trodde att vi skulle sluta tidigt idag pga av något rykte om det haha, men nej, till halv fyra skulle jag gå! Lyckligtvis blev vi släppta klockan tre från företagsekonomin, så det blev ju inte så jobbigt ändå! 
Skulle träffat Ellica men får bli dn annan dag väldigt snart! 
Jag kom hem när klockan var över fyra, och lite senare knöt jag på mig springakorna!
Jag som var så taggad, och det gick jättebra, fram till himlen beslutade sig för att öppna sig, och ett fillständigt ösregn bryter ut! Jag fick mig en dusch kan man ju säga! ;)

Skönt iallafall, och direkt efter hade mamma bokat bio för mig och henne, vilket var lite mysigt såhär mitt i veckan!

Onsdag och rätt skön dag imorgon, gött!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback