Sool

Mina fina kusiner! ♥
 
Jag tog en springtur ikväll efter att ha gjort i princip ingenting idag. Var nere en stund på förmiddagen i samhället för några ärenden, och började packa för snart åker vi mot varmare bräddgrader...
Såg att det ska bli fruktansvärt varmt här hemma nu, men det ser inte ut att hålla sig till nästa vecka, men jag lär ju få sol så det blir över! ;)
Det ska bli så skönt att komma till solen, jag känner mig så blek och min hy blir sämre om somrarna, så sol kom fram!! Dessutom blir det skönt att åka bort härifrån lite, även om jag känner ångest över att göra det också, haha, ja, det är jobbigt ibland, men det ska bli riktigt skönt!
 
Springturen var skön iallafall, även om det var rätt tungt och kvavt ute och inget slår ju känslan efteråt!
Imorgon ska jag fortsätta packa och fixa och sedan åker jag till Gislaved för att träffa Hannah, äntligen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback