Sweet escape


Jag ligger ute i solen och försöka fixa en grund till en bränna, samtidigt som jag har mina nya hörlurar i öronen (mitt tredje par iphonehörlurar jag köper, slarvig hehe) och lyssnar på låtar! 

Oftast lyssnar jag på det senaste, det som spelas på radion, men också sånt jag äälskar, och det jag vill få sagt med detta är alla ögonblick man kopplar med  olika låtar, beaten som fastnar och gör att man ler så fort man hör dem! Man tänker på ögonblick som man så mycket vill uppleva igen, och personer som fångade upp dessa låtar och gjorde att man tänker tillbaka!

En del låtar klingar ju självklart negativt, som man kanske undviker, och generellt får låtar en att tänka tillbaka, men det är otroligt hur låtar kopplas till bra/ dåliga tillfällen och återger känslan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback