Anastasia contour kit

 
 
Den här paletten har jag velat ha så himla länge, och när det blev rabatt på en av hemsidorna där den finns blev jag superglad, och beställde på en gång, och jag ångrar det inte en sekund!
 
Torsdag idag, och jag är glad att dagarna rullar på. Hade en av de värsta kvällarna på väldigt länge igår, och att jag ens steg upp idag känns som en vinst :')
Jag är så trött på skitsnack, så trött på lögner, ord, människor och allt därtill, och jag vet ärligt ingenting längre, men jag kommer över det här som med allt annat. 
Imorgon är det fredag och Halloweenfest, vilken jag sett framemot väldigt länge, så jag hoppas på en kul kväll! Om en halvtimma går bussen till Reftele, och sedan åker jag och Alma vidare till Värnamo. Jag ska ta passfoto, och sedan ska vi nog träffa våra vänner där. 
 
En helg kvar och sedan skola igen, det är tur att tiden går iallafall.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback