Igång

Nu har vi redan hunnit gå tre dagar i skolan men än känner jag väl inte att det är skola riktigt, många inställda lektioner och en stor hype kring hela det här med början och allt det nya, men det lägger sig snart!

Blandade känslor att börja igen, kom inte tillbaka till nån skola jag saknat direkt, men det blir alltid bättre, vi tar det som det kommer!

Ovan är lite snabba pics från helgen, det var första Westbofesten i fredags, tema B&W och jag och Alma matchade varann fint! Vi var såklart osäkra på om det var nåt att ha nu när man varit på de där festerna en hel del gånger, men första var ändå värt att gå på!
Jag träffade på många människor jag inte träffat på länge oxh speciellt Julia och hennes vänner som gjorde kvällen kuul!!

Annars har jag haft hamburgerkväll hemma hos Alma, har vart ute, kollat på damernas match och övningskört (går faktiskt riktigt bra nu!!) och nu börjar en ny vecka med en lång dag som ändå förkortades pga av inställda lektioner och uppflyttningar! Längtar nästan till det blir normal skola för nu är det bara konstigt! ;)

Jag och mamma tog oss ner på ett spinningpass ikväll trots träningsvärk från bodypumpen igår! Har nu tränat tre dagar i rad så känns riktigt skönt att vara igång igen efter förkylning! Mår trots allt bäst av att träna, det går inte att säga annat!

Snart drar Bamsegympan igång med så det ska bli riktigt kul att få hålla i även denna termin! Komer dessutom ha dansen om några veckor, kommer bli intensiva dagar men kul, älskar ju detta!<3

Måndagen avklarad, fyra dagar kvar till nollningen för ettorna och även insparken, minns själv hur kul det var så det blir förmodligen minst lika kul att titta på och gå på insparken på kvällen i år med!

Godnatt på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback