Den där känslan

Har ni känt den där känslan av att ha skickat in precis alla arbeten och faktiskt kan ta lov? Det hoppas jag ni har, för den känslan har jag nu och det är så himla skönt! Känner redan nu att ett stort löfte för nästa år måste bli att se till att skicka in skolarbeten i tid! 


Gårdagen i Göteborg blev mysig med mat på Jensens och lite julklappsshopping. Jag fick faktiskt ännu några julklappar fixade och en till mig själv! ;)
Innan stan var vi på Handelshögskolan villet var riktigt intressant då jag vet väldigt lite om att läsa vidare överhuvudtaget och konstaterar är att jag har eätt mycket skola kvar och att det är värt att kämpa nu!
Det är en helt ny värld som väntar efter skolan och det är så sjukt att vi börjar snacka om det nu, som att det är rätt snart och på tal om detta är det ju faktiskt så att vi gått halva gymnasietiden nu, helt sjukt är det!

Ikväll är det Tomtefesten och sedan en kort avslutning imorgon, 3 dagar till julafton!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback