Det är fredag

Såhär har min eftermiddag spenderats! Det är tradition att baka pepparkakor med mormor vid denna tiden i december och likaså i år! Degen är helt underbar alltså, men efter en dag är man väldigt mätt på allt vad pepparkakor är hehe! 


Väldigt julmysigt iallafall!

Resterande dagar sedan sist har jag gått i skolan, övat lucia, dansat och dansat lite mer samt pluggat(försökt) och haft lagom ångest och vart glad, life hörrni!

Det är fredag nu iallafall och jag är så glad för det! Jag hade endast två lektioner, började kvart i tio och slutade vid tolv vilket var väldigt skönt just idag! 

Nu ska jag snart hem en sväng och sedan träffa Alma ikväll, ha det mysigt och se Idolfinalen! Låter alldeles för bra<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback