Nyårsafton

De två dagar jag spenderade i lägenheten i Jönköping med tjejerna blev mysiga, vi åt ute på Harrys, köpte med oss gott och satt och snackade långt in på natten innan vi somnade. Jag på några kvadratmeter på soffkanten, haha men man överlever det mesta! ;)

Dagen därpå shoppades det hela dagen och jag har faktiskt fyndat lite på mellandagsrean dessa dagar. 

Därefter har dagarna rullat på, ja var i Ullared en tidig förmiddag och även hunnit med ännu en tur till Jönköping över dagenmed Alma, varpå jag hittade ännu lite mer men nu känner jag att det är dags att spara lite igen, får väl se hur det går hehe!
Alma hittade massor och vi var nöjda när vi tog bussen hem! Tacos hos mig och en sväng till BK i bil fick avsluta kvällen, så mysigt!

Idag är det nyårsafton! Jag för över en massa bilder från mobilen till minneskortet dör att kunna rensa telefonen heelt på bilder vilket ska bli så skönt! 
I och med detta ska jag också slänga upp en nyårslista och lite tb's, behövs!!

Nyår är som det är, det är sån hype kring allt! Jag ska se till att ha en bra kväll trots att det absolut inte kändes som det kunde bli värre igår, är sjukt besviken!
Förhoppningsvis står jag omringad av de som betyder mest och skålar in 2017, för vad är det mer än en natt över till en annan, bara tiden som har sin gång! 

Så glad att ni som läser faktiskt kikar in här så och då även om bloggen på senaste väl bara gått på rutin! Jag är en skrivare och sn stor tänkare, så är det bara, har väl dock inte haft tid och lust att skriva och fixa och dona här så mycket då jag inte känt det värt! En sak är säker och det är att här finns minnen bilder och tankar som ingen annanstans och det är mitt lilla forum och jag är tacksam att du är här! 

GOTT NYTT ÅR på er!<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback