Mellandagar

Annandagen bjöd på jullumch hos mormor och morfar med farfar också! Det bjöds på lutfisk vilket jag inte ser någon charm med alls och godaste laxen och köttbullar! 


På kvällen hade vi köpt in kusinens hockeymatch på Elin och Lisas tv så klockan sju satt vi bänkade och tittade på Filip som fick spela sin andra match med a-laget i HV och de mötte Brynäs! Det blev oavgjort men var en spännande match och han är så himla grym, hans hockeyresa har bara börjat!
Vi beställde pizza och hade det så mys hos kusinerna! Jag gick upp en sväng till Alma sedan vilket alltid är behövt! 

Jag har dessutom möblerat om på mitt rum och är såå nöjd! Rättare sagt har väl hela våningen blivit lite annorlunda då, skrivbordet i "vardagsrummet" och ställt sängen rakt ut i rummet villet blev riktigt mysigt, är nöjd!!

Just nu sitter jag på bussen med 6 andra goa tjejer och ska till en lägenhet i Jönköping och ha det mysigt! Antar att det blir stan, mat och massa mys! Åh vad bra!!
Hoppas ni njuter av lovet!<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback