Min födelsedag och hem idag

Världens bästa kusinliga

Hej där! Nu var det ett tag sen jag skrev, men har väl haft lite fullt upp med att försöka ta vara på varje liten stund här borta, men när jag kommer hem till Swe igen ska det upp med lite mer bilder och bloggas mer!

Idag vid lunch åker vi mot flygplatsen vilket ska bli rätt skönt! Det är alltid så himla skönt att koppla av men efter en vecka utan samma rutiner och vänner saknar man det en hel del! Ändå skönt att Sverige är så mycket svalare så man ändå kan känna sig lite mer sugen på en springtur!
Jag saknade Elin och Lisa direkt när de åkte hem igår alltså, vi har haft så himla kul och jag är så glad att de finns, världens bästa!<3

Jag och mamma fyllde år igår, jag 17 och hon 30 år äldre ;)
17 känns inte som nåt så märkvärdigt direkt, mer 18 som är en målstolpe på livsvägen, men nu är det bara 364 dagar dit.
Jag fick fina små presenter och är såå glad för alla fina grattis jag fick igår, tacksam för de människor som faktiskt finns runt mig!

Nu ska jag ner till poolen en sista gång innan vi lämnar Magaluf för den här gången!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback