Trött



Godkväll på er! 
Tänk att jag ändå lyckade få in två av tre arbeten ikväll och snart läst ut engelskan, klapp på axeln till mig själv!

Jag trodde verkligen jag hade feber ikväll för kände mig lika matt, trött, ont i huvudet och varm som imorse, men hade faktiskt ingen feber! Behöver en lång natts sömn känner jag!

Förövrigt har dagen varit bra! Jag plockade i ordning min våning här uppe och åkte sedan och hämtade Alma för att luncha hos mig! Blev sen lunch men bra lunch :) Vi gick sedan en runda runt Ica och så körde jag hem henne!

Har haft världens lugnaste kväll, fått in arbetena som sagt, uppdaterat instagram som var ett väldigt bra tag sedan sist och även bakat lite av mina favoritbars och kladdkakor till Albins firande imorgon! Ska alltså ha lite firande för Albin imorgon eftemiddag, lille pojken blir stor...

Onsdag imorgon, hoppas dagen bjuder på mer roligheter! Jag ska då iallafall försöka sova ut imorgon alltså!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback