Hockey

Ännu dn dag har gått i ett!
I förmiddags (igår) fick jag ett ryck att städa hela min våning, alltså garderob, varsagsrum och mitt rum och även dammtorka och renbäddad säng, helt underbart skönt!

Jag och Albin fick för andra dagen i rad mat hos mormor och morfar, inkl efterrätten ovan! Mat hos dem får bli imorgon också, härligt att kunna träffa dem lite nu när man är ledig för det blir tyvärr sällan mitt i veckorna!

Klockan tre hade jag klipptid hos Petra vilket blev riktigt bra även denna gång, är nöjd! Jag gjorde inget speciellt mer än att klippa av allt det slitna och klippa upp lite, that's it ;)

Annie frågade spontant om jag ville med på hockey och titta på Emil, samt de många andra man kände igen både på plan och på läktaren! Vi tog bussen innan nio och jag fick verkligen känning på hur otroligt kallt det är ute nu! Det snöade ju till och med innan!

Jag har funderat på utklädnader inför helgen men vi får se vad det blir, tror det blir riktigt kul iallafall! Godnatt på er!<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback