Höstlov

Hej där! Här har ni en bildbomb med snapshots från i veckan eftersom jag varit så frånvarande här, det har väl varit fullt upp med livet antar jag, speciellt skolan!

Det var FN-vecka i skolan så varje dag har det varit nånting uppställt! Det var riktigt skönt att åka hem på fredagen och veta att man hade en hel veckas ledigt framför sig! Dock har jag en del skolarbete att ta itu med på lovet så det ska jag sätta mig med nu!

Helgen blev väldigt bra och gick fortare än någonsin! Jag vände dessutom nästan helt på dygnet vilket aldrig slutar så bra med sömnen tidsmässigt! ;)
Fredagsn bestod av en spontanare till Gislaved där det inte riktigt blev som tänkt så i busskuren kommer istället andra och plockade upp oss, en tur till BK och sen hem till Alma dit fler kom!

På lördagen krattade vi löv här hemma vilket gick väldigt fort i år när alla hjälptes åt!
Vid halv fyra jobbade jag, till halv nio! Det var ett kärt återseende med alla männsikor där och kul att vara till nytta!
Direkt efter åkte jag hem och åt, åkte till Alma, där vi blev upphämtade och hängde sedan i Gislaved ett tag!
Väl hemma var jag ute ett tag till så det var väl här dygnet vändes på ;)

Söndagen bestod av övningskörning ut till Arnåsholm till FINASTE höststället där jag och mamma fotade lite för jag var bara tvungen! Det var så himla himla fint!
Jag sprang en intervallrunda efter vilket jag fortfarande känner av och dessutom spinningen igår på det!
Kl 19 var jag och Alma på bio vilket var väldigt mysigt men jag var så sinnessjukt trött att jag fick känpa för att hålla ögonen uppe!
Det är väl det sista av den färgglada delen av hösten, på den bilden, för nu kommer november och det där grå och mörka!

Dags att mysa ännu mer med andra ord!
Det var ju dessutom Halloween i helgen och igår, lite luddigt med dagarna i år tycker jag! Men helgerna framöver erbjuder Halloweenfest så vi får se vart det leder!

Hoppas ni har ett bra lov och ta vara på det! Det ska jag försöka! Blir så lätt rastlös och vill hela tiden göra något så ska försöka planera in lite roliga saker!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback