Kvällis

Detta citatet lugnar mig alltid, ååh vad jag älskar det!

Det blev en väldigt busy eftermiddag men det funkar alltid! Det var inte min grupp som skulle labba på naturkunskapen så jag kunde ta halvtrebussen hem, hur göad blev man inte då!
Jag fastnade även väldigt mycket för svenskaboken idag så den är nog utläst inom väldigt kort hehe!

Mötte upp Jonna vid fyra och gick upp till kyrkan för en luciaövning, fick gå lite tidigare och gixk ner och peovade röhnischkläder med klubb energi och även beställt två plagg jag fastnade extra för! Längtar till de kommer!! Ljusa färger och mycket blommigt fanns, tänk vår hörrni ;)

Dansen idag var mycket bra då vi satte ihop koreografier, modernt är riktigt inspirerande att titta på och även dansa såklart!!
Jag har tyskaprov imorgon så lägligt är väl att kolla igenom det! Tur att jag tycker tyska är lätt, det är väl det enda som håller mig kvar vid att läsa det hehe..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback