Middle

Hej på eer! Skolan har dragit igång igen och jag mår inte på topp men förhoppningsvis är det bara en av alla djupa svackor, jag kommer tillbaka!

Det är så himla fint ute men otroligt kallt, gör inte mig så mycket dock då jag kan ha alla tjocka tröjor på mig, fryser verkligen såå mycket är otroligt torr, men det är tabletterna..

I måndags var det Bamsegympa för småbarnen och igår modern dans, idag jazz och imorgon street! Jag måste se till att plugga lite bättre idag än de gångna dagarna, jag är tyvärr så tankspridd och stressad(?) att allt känns jobbigare nu!

Snart är det faktiskt helg iallafall, ser fram emot den! Musik får göra att denna dagen får en bra start, nu är jag snart framme i skolan!

Ha en bra dag, trots att presidentvalet i USA ser mörkt och snedvridet och helt fel ut, vilken värld vi lever i alltså..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback