Tisdag

Några från i söndags när vi firade Fars dag med älskade släkten!<3

Måndagen var ett under att den brev så pass bra som den blev ändå, kände att om jag inte bestämde mig för att den skulle bli bra där på morgonen skulle jag brutit ihop, så cred till mig själv!

Jag höll både svenskatal och skrev ett religionsprov vilket är två stora grejer jag kan bocka av nu, bara hela listan kvar! ;)
Höll i sista bamsegympan för nästa gång är det uppvisning för dem, tänk vad fort tiden går!

Idag får jag lång dag, halvfyrabussen it is och sedan ska jag ner och prova Röhnischkläder ikväll, därefter dans! Jag längtar faktiskt redan till sängen, var inte kul att gå upp imorse, ingen eolig morgon om man säger så, men det blir alltid bättre!<3

Ha en fortsatt bra dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback