Värnamo

Så hamnade jag och Alma hipps om happs i Värnamo för en mat/fika på Espresso House!

Efter en god lunch hos min fina mormor och morfarmåkte jag och chillade ett tag hos Alma innan vi bestämde oss för det spontana här över, mycket värt då det blev gratis åktur och vet ni? Att åka buss är något av det mysigaste som finns i mörkret!

Tjejen på bilden är grym och nu är även denna dag över!
Min hjärna går på högvarv och antar att jag bara ska stänga ögonen och försöka sova nu, inte tänka så mycket på minsta lilla, men det är ju dessvärre något jag är väldigt bra på..

Godnatt på er!



Jag undrar om din hyn har blivit bättre efter du hade tagit mediciner ?

Svar: Nej, inga mediciner har hjälpt förutom den jag tar nu, Roacuttan, vilket ska hjälpa! Just nu medan jag tar den är det dock värre och jag mår väldigt dåligt över det! Ska äta detta till januari så ska det vara borta sedan, vilket jag hoppas på att det är!
Emma Sveningsson

2016-11-02 // 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback