A head full of dreams

Godmorgon lördag!
Fredagseftermiddagen spenderades hemma helt utslagen i soffan hehe, hade ju faktiskt tagit mig igenom veckans andra prov som jag tror gick bra! Sätter ju rätt högs krav på mig själv hehe..
Jag fick förresten till denna höstbilden igår i några tidigt fallna löv! Tänk att det är höst nu alltså!..

Vi lagade en variant på tacos igår, fajitas, med kyckling istället och det var supergott! Efter det drog jag till Alma och vi spenderade kvällen där, ute och hos mig så det var ändå väldigt lugn och skön kväll!

Förresten höll vi på en massa för att fixa biljetter till COLDPLAY i sommar och vi fick tag i det!! Så den 25 juni 2017 står jag och några till tjejer på Ullevi i Göteborg på "A head full of dreams" och åh vad jag ser framemot det! Två dagar innan jag blir arton och jag kan inte vara annat än överlycklig över det! SÅ himla kul verkligen ÅH!!

Dagens planer är inte många! Det krävs en storstädning som varje vecka, sedan ska jag försöka fixa lite företagsekonomiplugg och matte, inte nådigt hur mycket jag måste förstå matten nu, funkar inte längre!
Jag ska väl försöka ta mig ut på en promenad eller nåt och kanske övningsköra, sen får vi se hur kvällen blir!

Ha en fin dag allihop!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback