Helglyx

Titta på alla godsaker helgen har bjudit på!! Vi bakade godaste chokladkakan här hemma med riktigt god fudge på, den är dröm!
Dessutom hade mormor gjort blåbärspaj idag och i Ullared fanns det godsaker, helgen är till för att unna sig!

Det skönaste är ju nu efter ett Bootcamppass där armarna och benen är helt utpumpade efter massor av boxning, hopprep, upp och nerhopp, springning, hinder över och under, sparkar och squats, men jag äälskar denna gruppträningen!

Som nämnt ovan var jag i Ullared med mamma och pappa främst för att köpa lampa och hörlurar vilket jag också fick tag i! Redan klockan sju var det uppstigning för att ha i peincip hela dagen kvar hemma sen med! Jag och mamma var och hälsade på mormor och morfar en sväng också vilket var mysigt! Det är sällan man träffas mitt i vardagen...

Inte så mycket plugg har gjorts idag men som skönt är så har vi inte jättestressigt denna kommande vecka!
Ännu sn söndagkväll hörrni, hej vecka 41(!!)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback