Hon fyller 17

Idag är ingen vanlig dag nej för idag fyller bästa Alma ääntligen 17! Hon betyder mer än hon anar, är guldvärd, finns alltid där och lyssnar, förstår alltid och hon förtjänar allt och lite till!

Grym person som är lika galen som hon är fin, det är din dag idag och jag hoppas du njutit av den!

Min dag har bestått av en lång och nästintill olidlig dag trots att den bara var till halv tre! Det är inte kul när precis allt känns obekvämt, morgonen börjar dåligt och hela dagen blev allmänt dålig! Bättre var det på eftermiddagen då jag drog till Annie och pluggade matte med henne, Jonna, Maja och Julia, guldvärda allihop och detvar riktigt välbehövligt!!

Ännu ett jazzpass är avklarat och jag är helt slut i kropp och knopp så vad gör jag ens uppe? Som vanligt, godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback